Yeah, why not?

 
Måste dock erkänna att e-books är minst lika bra! Även om batteri och sånt tar slut.
För man kan läsa det när man ligger ner, då är det bara att justera så att texten är också liggande. Dessutom kan man läsa det när det är mörkt, på grund av belysningen. Ibland blir mamma arg på mig för att jag inte sover eftersom hon kan se att lampan är på och då behöver man inte oroa sig när man läser e-books hehe ;)
Eller när man äter, behöver inte oroa sig för att smusta ner sin värdefulla bok, (för att ipad och mobil är inte lika värdefulla haha) man behöver inte byta sida pappersmässigt, vilket också är enklare!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

drugscalledbooks.blogg.se

Eftersom jag älskar böcker så vill jag alltid dela med mig om vad jag tycker efter det att jag läst ut en bok.... Då kan man ju så klart prata med vänner om böckerna..men ibland är det inte samma känsla att prata med någon som inte har någon "passion" för böcker. Och om de nu hade det, så är det ändå liksom roligare och skönare att skriva ut det. Jag får ut mer känslor av att skriva. Vill bara tillägga att jag tänker inte vara formell när jag skriver om böckerna. Nä, jag vill kunna fangirla och ha kul när jag skriver ut mina känslor!!

RSS 2.0