Vad jag läser för tillfället?

Playing for keeps (neighbour from hell, #1)
 
Den är huuur bra som helst nu i början, har läst några kapitel och redan skrattat på riktigt ett antal gånger!! Den är så gosiiig!! Fick världens lyckorus när jag läste den! Dock nu in i det så verkar det lite för intimt, och vill typ sluta läsa intima böcker, det är så tråkigt för jag vill veta mer av deras känslor och vad de upplever inte att det hela går ut på att ligga runt....
 
Har slutat läsa 50 nyanser av honom bok #3...Guuud!! Så tråkig OCH dryg OCH språket är bara USCH USCH!!!! Hon är ingen författare för guds skull!!! Ååh blir irriterad!!!!  Så att eh...nu vill jag fortsätta med att läsa gosis boken
Boklandskapet
2014-05-21 @ 21:58:34
URL: http://boklandskapet.blogg.se

Jag är inte heller något fan till 50 shades böckerna läste första och det räckte. Såå tråkig. Alltså visst hela grundidéen var väl fin men den försvann någonstans bland alla erotikdelar.

Svar: Jaaaa!!!! Precis sååå känner jag, först var det helt åå va bra men senså var det verkligen nej nej nej!!!
drugscalledbooks.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

drugscalledbooks.blogg.se

Eftersom jag älskar böcker så vill jag alltid dela med mig om vad jag tycker efter det att jag läst ut en bok.... Då kan man ju så klart prata med vänner om böckerna..men ibland är det inte samma känsla att prata med någon som inte har någon "passion" för böcker. Och om de nu hade det, så är det ändå liksom roligare och skönare att skriva ut det. Jag får ut mer känslor av att skriva. Vill bara tillägga att jag tänker inte vara formell när jag skriver om böckerna. Nä, jag vill kunna fangirla och ha kul när jag skriver ut mina känslor!!

RSS 2.0