The Moreno Brothers

 
 

Den här serien handlar om 3 bröder, Angel, Alex, Sal och deras lilla syster Sofie tillsammans med deras bästa vänner, Romero och Eric. Alla de här har varsin bok förutom Eric eftersom han är med i Sofies bok. Alla böcker visar 2 karaktärers perpektiv. De här killarna (förutom Eric och min babe Sal^^) ÄLSKAR att bara ligga runt, men de är väldigt noga med sin syster och har hela hennes liv varit hennes beskyddare. Deras liv ändras när de här stora sexiga beast faller för de här tjejerna som vi också får se in i deras liv. Och guuud vad jag älskar de här människorna! Det känns så jobbigt att säga hejdå, men tro mig, jag kommer så träffa på de här människorna igen. De här böckerna har verkligen bosatt sig i mitt hjärta!

 

Jag tänker ta alla böckerna i serien här och skriva om de...men femte boken får sitt eget inlägg. Den var min favorit och jag ska säga er varför, sen. 

 Jag gjorde misstaget och började läsa bok 4 (Romero) innan jag läste första för jag visste inte. Blev rekommenderad av en tjej på twitter. I alla fall, de här böckerna har i princip samma story bara det att olika saker händer såklart! Men den kommer så nära hjärtat så att man känner bara hur nära den här familjen man är. Jag har blivit en av de och det känns hemskt att släppa det hela. Jag har ont i hjärtat på riktigt. Efter att ha genomgått hur de har det och deras familje-problem och fester och allt det. Det kändes det som om jag var med de, för jag har skrattat med de när de skämtat med varandra, jag har känt smärtan i hjärtat när de kände det, jag har många gånger varit tvungen att återhämta mig för att inte bryta ihop på grund av hur de mådde och jag har också velat slå de människor som fått deras ilska att uppstå. Men jag har känt kärleken de har i familjen, och jag har känt mig som en del av de. Jag kommer för alltid vara en Moreno! Jag älskar hur de här tuffa snygga killarna ändras av kärlek på ett smooth sätt! Jag skulle nöja mig med att bara vara deras syster! Åå :(

 

 Varför just 5te boken var min favorit är för att det är den brodern som varit minst delaktig och med i de första böckerna, så man kände honom inte och det var roligt att lära känna honom och få komma in i hans värld. De andra var alltid med i varandras böcker och man fick ändå reda på hur de var lite innan man började läsa om de. Måste dock tillägga att jag ÄLSKADE alla de andra böckerna väldigt mycket men Romero och Sal var definitivt favoriter!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

drugscalledbooks.blogg.se

Eftersom jag älskar böcker så vill jag alltid dela med mig om vad jag tycker efter det att jag läst ut en bok.... Då kan man ju så klart prata med vänner om böckerna..men ibland är det inte samma känsla att prata med någon som inte har någon "passion" för böcker. Och om de nu hade det, så är det ändå liksom roligare och skönare att skriva ut det. Jag får ut mer känslor av att skriva. Vill bara tillägga att jag tänker inte vara formell när jag skriver om böckerna. Nä, jag vill kunna fangirla och ha kul när jag skriver ut mina känslor!!

RSS 2.0