Lista över böcker jag ska läsa under sommaren

Lista över böcker som är ett MÅSTE men så klaart kommer jag att läsa mer än bara de här, dessa är liksom bara ett måste hehe

- The fault in our stars (vill inte läsa den för den får en att gråta. Jag kommer aldrig komma över det, men folk har tjatat på mig så jag måste hehe)
- indelible by Dawn (Twixt serien...visste inte ens vad den handlade om eller varifrån jag fått tips om den. Hursomhelst hade jag skrivit upp den på datorn...den verkar läskig men ändå bra, fast den har fått 3.5 stjärnor på goodreads. Får väl se)
- Pappers städer (boklandskapet.blogg.se det var därifrån jag fick tispet, bloggen är grym och jättefin! Och ärligt talat så behöver jag läsa mer svenska böcker. Min svenska har blivit så dålig och det märker jag genom min egna blogg haha, så att sorry)
- sista boken i Bloodlines serien kommer ut i sommar så den är definitvt på listan
- Eftersom sista boken av bloodlines kommer ut måste jag läsa om både vampire academy (6 böcker) och bloodlines serien (5te boken kommer ut juli månad)
- Love (Crush #3)
- Neigbour from hell serien...fast den har jag redan läst ut 2 böcker ifrån på 2 dagar NÄR jag har prov imorgon hehe kunde inte låta bli! Så grymma! Har 4 böcker men tror det ska komma ut en till haha lite svårt att hålla koll på allt när jag går IB :(

Kommer läsa massa mer men just nu är det här listan! :D
Har ni något tips, släng iväg det i kommentarerna!!

 

Borde inte blogga när jag har ett stort prov imorgon menmen böcker och jag = sant ^^hahaha

 
 
Amanda (Bokpandan)
2014-05-23 @ 07:28:39
URL: http://bokpandan.blogspot.se

Hej! John Green är ju alltid bra... ;) Vilken stad ska du gå IB i? (om man får fråga sånt) Ska nämligen själv börja på ett IB-program i Uppsala :)

Svar: Jag går redan IB haha Men i Borås går jag och går mitt andra år...egentligen skulle jag gått tredje året men failade ettan så fick gå om :(
Och hur jobbigt det än ibland blir så lovar jag dig att det är inte så överdrivet svårt...det är bara väldigt mycket! Och dessutom hittar man massa videos på de ämnen man har på youtube, jag klarade mitt matteprov PGA just videosarna för hade inte ens pluggat matte på hela året och inom en vecka med hjälp av videosarna klarade jag mig!! :D
drugscalledbooks.blogg.se

Boklandskapet
2014-05-24 @ 14:05:13
URL: http://boklandskapet.blogg.se

one summer av david baldacci

Svar: Ska bli!! Tackar så mycket!! :D
drugscalledbooks.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

drugscalledbooks.blogg.se

Eftersom jag älskar böcker så vill jag alltid dela med mig om vad jag tycker efter det att jag läst ut en bok.... Då kan man ju så klart prata med vänner om böckerna..men ibland är det inte samma känsla att prata med någon som inte har någon "passion" för böcker. Och om de nu hade det, så är det ändå liksom roligare och skönare att skriva ut det. Jag får ut mer känslor av att skriva. Vill bara tillägga att jag tänker inte vara formell när jag skriver om böckerna. Nä, jag vill kunna fangirla och ha kul när jag skriver ut mina känslor!!

RSS 2.0